PAYMENT CONFIRMATION (for Services) Once the payment is made, the confirmation notice will be sent to the client via email within 24 hours of receipt of payment. |
تأكيد سداد المبالغ (للخدمات) عند إجراء عملية الدفع، يتم إرسال إشعار التأكيد إلى العميل بالبريد- الإلكتروني في غضون 24 ساعة من عملية استلام المبلغ. |
CANCELLATION POLICY Cancellation is not allowed. Once the payment has been made, processing cannot be cancelled. (For any technical assistance, you can send an email to support.it@sea.ac.ae |
سياسة الإلغاء لا يجوز إلغاء عملية الدفع. عند إجراء عملية الدفع، لا يجوز إلغاء المعاملة. للمساعدة الفنية، الرجاء إرسال رسالة إلكترونية إلى: support.it@sea.ac.ae |
REFUND POLICY A refund is not allowed after the payment has been made. Refunds can only be considered after an investigation, should there be any technical issues meriting the refund. "Refunds will be done only through the Original Mode of Payment" For any technical assistance, you can send an email to support.it@sea.ac.ae |
سياسة الاسترداد لا يجوز الاسترداد بعد سداد المبلغ. لا يمكن النظر في المبالغ المستردة إلا بعد إجراء تحقيق في الموضوع، في حالة وجود أي مشكلات فنية تستحق استرداد الأموال. "لا يجوز إجراء عملية الاسترداد إلاّ بالطريقة الأصلية التي تمّ فيها إجراء عملية الدفع من البداية. للمساعدة الفنية، الرجاء إرسال رسالة إلكترونية إلى: support.it@sea.ac.ae |
To add items to your cart please Continue to shop.